עורך דין ניר גולן

עו"ד ניר גולן הנו עורך דין בתחום דיני החברות. הוא הוסמך לעריכת דין בשנת 1996. זאת לאחר שהתמחה במשרד עורכי הדין ד"ר יוסי שגב ושות'. עו"ד גולן אוחז בתואר שני במשפט מסחרי מאת אוניברסיטת תל אביב; תואר ראשון במשפטים מאת אוניברסיטת תל אביב; ותואר ראשון במדעי המדינה ובהיסטוריה כללית מאוניברסיטת חיפה. את עבודת הגמר בתואר השני הוא עשה על ניהול של חברות בשיקום ובהקפאת הליכים. עו"ד גולן פרסם ספר שעוסק כולו באסטרטגיה ובטקטיקה המשפטית, ושמו: אסטרטגיה וטקטיקה במשפט (בורסי, 2018).

עורך דין ניר גולן
עורך דין ניר גולן

עו"ד גולן עוסק בסכסוכי שותפים, בהם הוא פועל הן כמייצג והן כמגשר. נוסף על כך הוא עוסק בייעוץ אסטרטגי משפטי לעורכי דין ולחברות. במסגרת זו הוא מלווה מערכות משפטיות מסוגים שונים ותורם לניהולן מהידע המשפטי-אסטרטגי שלו; בהתוויית אסטרטגיה בסכסוכים מורכבים; בייעוץ ובגישור לסכסוכי שותפים. עורך דין גולן מרצה בפורומים שונים בנושאים של ליטיגציה; סכסוכי שותפים ומאבקי שליטה בין בעלי מניות.

אתם מוזמנים לשתף בכל בעיה מעניינת שיש צורך בתכנון אסטרטגי-משפטי על מנת לפתור אותה. תקוותנו היא לסייע בשיפור החשיבה האסטרטגית-המשפטית; ובהרחבת התובנות בדבר הדרך הנכונה בה יש לנהל הליכים משפטים.